Klantenservice

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

1. Plaats een product in je winkelmandje

2. Ga door naar afrekenen en vul je gegevens in

3. Kies een verzendmethode en een betaalmethode

4. Rond je bestelling af

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn bij verzending binnen Nederland vanaf 100 euro gratis. Bij bestellingen onder 100 euro wordt €3,95 verzendkosten gerekend.

Wat is de levertijd en wat zijn de bezorgmogelijkheden?

Bestellingen die op werkdagen voor 16.00 uur geplaatst worden, heb je de volgende dag in huis (afhankelijk van je keuze). Je bestelling wordt standaard geleverd door PostNL, tenzij een andere bezorgmethode wordt geselecteerd. Je kunt bij het afronden van je bestelling de bezorgdatum kiezen. Ook kun je kiezen je bestelling af te halen bij een ophaalpunt. Het dichtstbijzijnde ophaalpunt wordt aan de hand van je postcode uitgezocht. PostNL geeft je pakketje dan af op het door jou gekozen ophaalpunt. Je kunt het pakket binnen twee weken ophalen bij het ophaalpunt.

Per mail word je op de hoogte gehouden van de bestelstatus. Als je bestelling klaar staat voor verzending, ontvang je een track & trace code, om je bestelling te volgen. Dit betekent dat je bestelling gereed staat om verzonden te worden. Wij doen ons uiterste best alle producten op tijd te leveren. Echter behouden wij ons het recht om later te leveren indien een product niet op voorraad is. Het is in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden bij PostNL de bezorging is vertraagd, helaas hebben wij hier geen invloed op. 

Aangepaste bezorgtijden feestdagen

Houd rondom de feestdagen rekening met aangepaste bezorgtijden en drukte bij PostNL. Bestel op tijd om teleurstelling te voorkomen.

Bestelling niet ontvangen?

Is je bestelling niet geleverd? Neem dan eerst contact op met PostNL (0900 0990). Problemen met de levering? Neem contact met ons op. Bel 0187-492183 (gebruikelijke telefoonkosten) of stuur ons een bericht.

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief