N66 North
Het merk bestaat omdat het moet.Man met tindur in een sneeuwstorm 66˚North combineert de al lang bestaande IJslandse deugden van veerkracht, dingen maken die lang meegaan, nooit iets verspillen en harmonie met de natuur, naast moderne best practices in ontwerp, productie en supply chain management om een merk te creëren dat CO2-neutraal, circulair is - hoe meer het groeit, hoe meer goed het doet - en een voorbeeld van een nieuw (maar ook heel oud) soort duurzaam bedrijf.66°North werd in 1926 opgericht als een kwestie van overleving voor IJslandse vissers en kort daarna IJslandse zoek- en reddingsteams. Kwaliteit, duurzaamheid, prestaties en noodzaak zijn onze blijvende waarden vanwege de bijna mythische uitdagingen van het onvoorspelbare IJslandse klimaat en omdat, als een klein land, onze klanten altijd onze vrienden, familie en buren zijn geweest. Onze kleding weerspiegelt de soms vijandige natuur om ons heen en onze belofte van bescherming voor onze gemeenschap. We willen dat de wereld de kracht en schoonheid van het noorden ervaart. Dit betekent kleding die leven en activiteit mogelijk maakt waar er anders geen zou zijn, en zakelijke praktijken die het noorden behouden en beschermen in een tijd waarin onze gletsjers en het natuurlijke landschap dramatisch worden bedreigd door klimaatverandering. In de praktijk betekent dit het opbouwen van een bedrijf dat zich inzet voor de doelstellingen van 100% gebruik van groene energie, nul afval en koolstofneutraliteit, terwijl we onze bijna 100-jarige traditie van het waarborgen van de gezondheid en veiligheid van onze klanten voortzetten. Dit is wat we bedoelen als we zeggen dat onze producten "Made for Life" zijn.
fluor oranje kiel N66 met polyester-katoen navy mouwen en capuchon. Dubbel gelaste en getapete naden. Oliebestendig PVC op katoenen ondergrond.
Deliverytime
Overige categorieën in Merken
N66 North
Het merk bestaat omdat het moet.Man met tindur in een sneeuwstorm 66˚North combineert de al lang bestaande IJslandse deugden van veerkracht, dingen maken die lang meegaan, nooit iets verspillen en harmonie met de natuur, naast moderne best practices in ontwerp, productie en supply chain management om een merk te creëren dat CO2-neutraal, circulair is - hoe meer het groeit, hoe meer goed het doet - en een voorbeeld van een nieuw (maar ook heel oud) soort duurzaam bedrijf.66°North werd in 1926 opgericht als een kwestie van overleving voor IJslandse vissers en kort daarna IJslandse zoek- en reddingsteams. Kwaliteit, duurzaamheid, prestaties en noodzaak zijn onze blijvende waarden vanwege de bijna mythische uitdagingen van het onvoorspelbare IJslandse klimaat en omdat, als een klein land, onze klanten altijd onze vrienden, familie en buren zijn geweest. Onze kleding weerspiegelt de soms vijandige natuur om ons heen en onze belofte van bescherming voor onze gemeenschap. We willen dat de wereld de kracht en schoonheid van het noorden ervaart. Dit betekent kleding die leven en activiteit mogelijk maakt waar er anders geen zou zijn, en zakelijke praktijken die het noorden behouden en beschermen in een tijd waarin onze gletsjers en het natuurlijke landschap dramatisch worden bedreigd door klimaatverandering. In de praktijk betekent dit het opbouwen van een bedrijf dat zich inzet voor de doelstellingen van 100% gebruik van groene energie, nul afval en koolstofneutraliteit, terwijl we onze bijna 100-jarige traditie van het waarborgen van de gezondheid en veiligheid van onze klanten voortzetten. Dit is wat we bedoelen als we zeggen dat onze producten "Made for Life" zijn.