Hoenderdaal
De afgelopen jaren hebben bij Hoenderdaal vooral in het teken gestaan van de verdere groei en professionalisering van de organisatie: zowel van ‘buiten’, door de verhuizing naar een nieuw pand, als van ‘binnen’, door de implementatie van een modern ERP-systeem en de optimalisatie van verschillende bedrijfsprocessen.
VOLOP IN ONTWIKKELING
En we continue in ontwikkeling en de optimalisatie van onze bedrijfsprocessen gaat iedere dag verder. Onder leiding van de nieuwe algemeen directeur Bart is Hoenderdaal als bedrijf sinds 2017 een nieuwe koers gaan varen. We zetten in op procesoptimalisatie middels digitalisering en automatisering; hiermee kunnen ons werk leuker, makkelijker en efficienter maken.
2017
In 2017 zijn we beginnen met de bouw van de eerste PowerBI dashboards voor intern gebruik. Met deze dashboards kunnen we de voortgang van onze operationele processen direct inzien. Hiermee hebben we grip en kunnen we sturen, doelen stellen en prestaties verbeteren. In samenwerking met een BI-specialist werken we nog steeds aan nieuwe dashboards voor nog meer informatie op diverse plekken in ons bedrijf.
2018
In 2018 zijn we begonnen we met de implementatie van een PIM-systeem voor al onze productinformatie en content; een data-stekkerdoos waarmee we deze commerciele informatie rondom onze producten goed aan kunnen leveren aan onze klanten. Het PIM-systeem van Syncforce is een krachtige data-motor waar al onze commerciele content van onze producten beheert, verreikt en doorgegeven wordt.
2019
In 2019 hebben we een grote stap gezet in onze logistieke automasering gezet met de succesvolle implementatie van een nieuw WMS-systeem i.c.m. spraakgestuurde orderpicking .
2020
In 2020 implementeerden we de voorraadoptimalisatiesoftware van Slim4 voor nog efficientere balans in voorraadbeschikbaarheid en onze daadwerkelijke verkoop. We zoeken naar een optimale verhouding tussen voorraadhoogte en productbeschikbaarheid.
2021
In 2021 gingen we live met ons nieuwe online bestelplatform. HIermee hebben we de eerste stap 'naar buiten' hebben gezet na enkele jaren aan voorbereiding aan de data- en infrastructuur-kant. De website zorgt voor optimaal bestelgemak en geeft onze klanten heel veel informatie over onze producten en inzicht over lopende orders.
Een draadeind, ook wel draadstang genoemd, is een bevestigingsartikel zonder kop en voorzien van metrische schroefdraad....
Een draadeind, ook wel dr...
Deliverytime
Overige categorieën in Merken
Hoenderdaal
De afgelopen jaren hebben bij Hoenderdaal vooral in het teken gestaan van de verdere groei en professionalisering van de organisatie: zowel van ‘buiten’, door de verhuizing naar een nieuw pand, als van ‘binnen’, door de implementatie van een modern ERP-systeem en de optimalisatie van verschillende bedrijfsprocessen.
VOLOP IN ONTWIKKELING
En we continue in ontwikkeling en de optimalisatie van onze bedrijfsprocessen gaat iedere dag verder. Onder leiding van de nieuwe algemeen directeur Bart is Hoenderdaal als bedrijf sinds 2017 een nieuwe koers gaan varen. We zetten in op procesoptimalisatie middels digitalisering en automatisering; hiermee kunnen ons werk leuker, makkelijker en efficienter maken.
2017
In 2017 zijn we beginnen met de bouw van de eerste PowerBI dashboards voor intern gebruik. Met deze dashboards kunnen we de voortgang van onze operationele processen direct inzien. Hiermee hebben we grip en kunnen we sturen, doelen stellen en prestaties verbeteren. In samenwerking met een BI-specialist werken we nog steeds aan nieuwe dashboards voor nog meer informatie op diverse plekken in ons bedrijf.
2018
In 2018 zijn we begonnen we met de implementatie van een PIM-systeem voor al onze productinformatie en content; een data-stekkerdoos waarmee we deze commerciele informatie rondom onze producten goed aan kunnen leveren aan onze klanten. Het PIM-systeem van Syncforce is een krachtige data-motor waar al onze commerciele content van onze producten beheert, verreikt en doorgegeven wordt.
2019
In 2019 hebben we een grote stap gezet in onze logistieke automasering gezet met de succesvolle implementatie van een nieuw WMS-systeem i.c.m. spraakgestuurde orderpicking .
2020
In 2020 implementeerden we de voorraadoptimalisatiesoftware van Slim4 voor nog efficientere balans in voorraadbeschikbaarheid en onze daadwerkelijke verkoop. We zoeken naar een optimale verhouding tussen voorraadhoogte en productbeschikbaarheid.
2021
In 2021 gingen we live met ons nieuwe online bestelplatform. HIermee hebben we de eerste stap 'naar buiten' hebben gezet na enkele jaren aan voorbereiding aan de data- en infrastructuur-kant. De website zorgt voor optimaal bestelgemak en geeft onze klanten heel veel informatie over onze producten en inzicht over lopende orders.